فال روزانه
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
صفحه اصلی انجمن ورود عضویت خوراک نقشه تماس با ما
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیفال و طالع بینیفال روزانه

تعداد بازدید : 1132
نویسنده پیام
atefeh آفلاین


ارسال‌ها : 48
عضويت : 3 /2 /1394
سن : 16
تشکر ها: 27
تشکر شده : 42
فال روزانه


ســــــــــــلـــــــــام دوستان عزیز
تو این تاپیک فال روزانه رو بذارید.........
فقط و فقط فال روزانه کسی پست دیگه ای نده در غیر این صورت اخطار میگیرید..
در ضمن باید فال ها به ترتیب روزهای هر ماه باشه
ممنون

امضای کاربر :
پشت هر کوه بلند سبزه زاریست پر از یاد خدا
و در آن باغ کسی می خواند:
که خدا هست
دگر غصه چرا؟!
جمعه 04 اردیبهشت 1394 - 17:04
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 4 کاربر از atefeh به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: bita & eros & admin & soheyl_hn &
atefeh آفلاین


ارسال‌ها : 48
عضويت : 3 /2 /1394
سن : 16
تشکرها : 27
تشکر شده : 42
پاسخ : 1 RE فال روزانه 4 اردیبهشت 1394 :




متولد فروردین : یکی از افرادی که با شما رابطه نزدیکی دارد امروز از دادن اطلاعات مهمی به شما امتناع می‌کند. شما می‌دانید که چیزی را از دست داده‌اید و تلاش می کنید حقیقت را بفهمید. متأسفانه خط مشی شما زیاد مناسب نیست، برای اینکه ممکن است در آینده موثر واقع نشود. باید ابتدا در مورد نیازهای خودتان را بشناسید تا شاید بتوانید بیشتر از آن چیزی که انتظار دارید اطلاعات به دست بیاورید.

متولد اردیبهشت: زمانی که قوانین و محدودیتها به خوبی تعریف شوند شما به راحتی می توانید
همان کارهایی را انجام بدهید که قصد انجام دادنش را داشته اید.اما امروزه با توجه به اینکه این مرزها تعیین نشده اند اوضاع خیلی نامرتب شده است. وقت خودتان را برای شناسایی کردن این مرزها تلف نکنید. فقط به قراردادهای اجتماعی توجه کنید، برای اینکه این کار مطمئناً می تواند شما را از دردسر دور نگه دارد.

متولد خرداد : عصبانیت غیر منتظره شما کمی تحلیل رفته و تبدیل به رنجشی شده است که دیگر بیشتر از این ادامه نخواهد داشت. امروز بهرام و پلوتو می‌توانند احساسات شما را تحریک کنند. خوشبختانه فعالیت کردن طبق اهدافتان نسبت به قبل برایتان راحت‌تر شده است. دنبال کردن غرایز خود اکنون بهترین سلاح در مقابل نگرش‌های منفی می‌باشد. انتخاب راه طولانی مطمئناً بهترین گزینه شماست.

متولد تیر : شما کارهای زیادی برای انجام دادن در پشت صحنه دارید، اما ممکن است رویاهای خیالی جهان درونیتان تا حدی که شما دوست داشتید، تأثیری بر روی جهان واقع نداشته باشد. زمانی دچار مشکل می‌شوید که نتوانید ارتباط محکمی بین کارتان و رویاهایتان ایجاد کنید. قاطی کردن این دو مقوله با یکدیگر می‌تواند باعث ایجاد یک مشکل غیر قابل حل بشود. به جای اینکه تلاش کنید از جنبه‌های مختلف یک موضوع سر در بیاورید، تا جایی که می‌توانید صادقانه عمل کنید.

متولد مرداد : اگر شما درباره افکارتان صحبت نکنید فرصتهای خوب نیز فرا می رسند، شما باید برای مدتی طولانی افکارتان را فقط پیش خود نگه دارید.
این سخن به این معنا نیست که شما از تحریک کردن احساسات نیرومند می ترسید؛
بلکه فقط به این معنا است که شما نمی توانید بفهمید که برای محو کردن
زخمهای کهنه و ناراحتیهای اخیر، انجام دادن چه کاری خوب است. اما راهی پیدا کنید که بتوانید به طور مؤثر موفق به شناختن هر نگرش منفی یا ناراحتی هایی که می توانند به نقطه ای بحرانی برسند، بشوید.

متولد شهریور :امروز برای شما روز پرکار و پر مشغله‌ای است، به خصوص اگر شما از یک دوست یا همکار یاری نگیرید. خوشبختانه شما فرصتی دارید که اوضاع را به نفع خود تغییر دهید. به جای اینکه با نارضایتی شخصی در مورد شرایط جدیدتان صحبت کنید،
به آنچه که در جهان شگفت‌انگیز مادی و معنوی‌تان اتفاق افتاده است شکل
تازه‌ای دهید؛ این سخن به معنی این نیست که شما نیاز دارید که بیشتر داشته
باشید، بلکه به معنی این است که شما باید به خاطر نعمتهایی که دارید شکرگزار باشید.

متولد مهر : شما به تازگی حساس می‌کنید به شخصی نیاز دارید که از شما مراقبت کند و مواظب شما باشد.
شما باید این تقاضا را با دوستان یا اعضای خانواده تان مطرح سازید زیرا تا
زمانی که این سخنان را بر زبان نیاورید کسی از خواسته درونی شما مطلع
نمی‌شود. شما بسیار فردی مستقل و خود کفا هستید، این صفت شما را در صحنه‌های زندگی تان بسیار یاری می‌دهد.
کمی‌در رفتارتان صادقانه عمل نمی‌کنید بهتر است مانند گذشته صادق باشید تا
از ناراحتی‌های که در آینده برایتان پیش آمد می‌کند جلوگیری کنید.

متولد آبان : گرچه به داشتن روابط اجتماعی خوب شناخته شده اید، اکنون نیز موقعیت آن فراهم شده تا بیشتر از آن بهره ببرید. اما باید پرانرژی بودن خود را خوب کنترل کنید که می‌تواند شخص مهمی را برنجاند. نشاط خود را خیلی نشان ندهید اما متعادل رفتار کنید. امروز مودب بودن به این معنی نیست که سکوت کنید بلکه باید بدانید که چه چیزی درست است که بگویید، چقدر صحبت کنید و چه موقع آن را قطع کنید.

متولد آذر : شما امروز حتی اگر معالجه نیز شده باشید، توانایی پرستاری کردن از یک زخم کهنه را دارید. اما فقط در گذشته ماندن بهترین روش برای داشتن زندگی شاد نیست. اکنون شما فرصتی برای تغییر کردن دارید؛ و برای این کار لازم است که بیشتر از یک بار به عقب برگردید. اول باید یاد بگیرید که چگونه می توانید اشتباهات گذشته خودتان را ببخشید، پس از این کار شما خواهید توانست که به جلو حرکت کنید.

متولد دی : امروز حجم کارهایی که شما باید انجام بدهید اهمیت ندارد، بلکه موضوع مهم این است که شما به تفریح نیاز دارید.
لزوماً تفریح به این معنا نیست که شما نیاز دارید که از مسئولیتهای‌تان
شانه خالی کنید؛ بلکه این مفهوم را می‌رساند که اگر شما از کاری که انجام
می‌دهید لذت ببرید، بیشتر هم فعالیت خواهید کرد. تصمیم‌گیری با خود شماست؛ شما می‌توانید به خاطر کارهایی که می‌خواهید امروز انجام دهید گله و شکایت کنید یا اینکه می‌توانید روشتان را تغییر داده و درهر صورت روزی دلنشین برای خود بسازید.

متولد بهمن : امروز برای شما این امکان وجود دارد که تمرکز کنید و جنبه‌های بسیار جدی را در روز معتدل کنید. حتی با علاقه اخیر شما برای خلاقیت، برایتان سخت است که از علائق ناپسند دوری کنید. فقط به یاد داشته باشید که برخی از افراد نسبت به شما و هر فرد دیگری که هدایای متفاوتی را به روی میز می‌گذارد پرشورتر هستند.

متولد اسفند: شما ممکن است ادعا کنید که در این روزها زندگی‌تان در وضعیت اورژانس
قرار گرفته است و برای اداره زندگی‌تان با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستید. اما این موضوعات، همه توهمات ساخته ذهن شما هستند و گرنه شما مشکلات زیادی ندارید یا اگر مشکلات زیادی دارید، خداوند راه حل ﺁنها را هم جلوی پای شما قرار داده است اما شما با بی توجهی از تمام این اتفاقات رد می‌شوید. شما ذاتا فردی هستید که به سادگی می‌توانید زندگی‌تان را تحت کنترل داشته باشید. خوشبختانه شما مشکل حادی در زندگی‌تان ندارید.

امضای کاربر :
پشت هر کوه بلند سبزه زاریست پر از یاد خدا
و در آن باغ کسی می خواند:
که خدا هست
دگر غصه چرا؟!
جمعه 04 اردیبهشت 1394 - 17:08
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 4 کاربر از atefeh به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: bita / admin / eros / soheyl_hn /
atefeh آفلاین


ارسال‌ها : 48
عضويت : 3 /2 /1394
سن : 16
تشکرها : 27
تشکر شده : 42
پاسخ : 2 RE فال روزانه :
فال روزانه 12 اردیبهشت 1394:



متولد فروردین : اکنون برای شما سخت است که به حسهای عادی خود اطمینان کنید، برای اینکه حتی سخت کار کردن هم به نظر شما مثل تفریح است. نگرش مثبت شما قابل ستایش است، اما تشخیص دادن اینکه تصورات شما درست است یا نه نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شما از دو دیدگاه متفاوت به جهان نگاه می‌کنید.یک دیدگاه شما همه چیز را خوب می‌بیند و در دیدگاه دیگرتان برعکس همه چیز به نظر بد می‌آید. باید بفهمید که بین این دو کدام یک درست دارد.

متولد اردیبهشت : شما نمی‌توانید کمی بیشتر صبر کنید و فقط می‌خواهید تفریح کنید. اما پیدا کردن زمان خالی و همچنین درخواست کردن از دیگران برای اینکه به شما ملحق شوند کار سختی است،بنابراین شما می‌توانید به آسانی از خواسته‌هایتان چشم پوشی کنید. خوشبختانه ژوپیتر طرب‌انگیز در یازدهمین خانه شما قرار می‌گیرد و به شما فرصتی برای خندیدن و خوش بودن می‌دهد. امروز لازم نیست قدمهای بزرگ بردارید، برداشتن قدمهای کوچک اما در مسیری درست کفایت می‌کند.

متولد خرداد : شما امروز نمی توانید آن کارهایی که می دانید باید انجام دهید و آن کارهایی که نمی دانید باید انجام بدهید را از هم تشخیص بدهید.حسی به شما می گوید که موقعیتی را از دست داده اید و این موضوع باعث
انگیزه شما می شود که در خفا و پنهانی شروع به کاوش و جستجو کنید. شما در حالی که یک سری اطلاعات باارزش را کشف می کنید که شما را به مسیر جدید هدایت می کنند، گنجینه گرانبهایی در دست خواهید داشت. اما بعد از این شما باید از قبل تمام اطلاعاتی را که نیاز دارید داشته باشید.

متولد تیر : زمانی که سیاره عطارد توقف می‌کند تا مسیر روشنش را تغییر بدهد، آرامشی غیر عادی در محیط وجود به وجود خواهد آمد، شما می‌توانید تغییرات علائم و قراین حس کنید. به جای اینکه از مقابل بهترین نظریه‌تان با شتاب بگذرید، آنچه را یاد گرفته‌اید تمام کنید و سپس شروع کنید که بینش جدیدتان را در طول چند روز آینده به کار ببندید.

متولد مرداد : شما می‌توانید تحت تسلط یک افسون جادویی زندگی کنید که باعث می‌شود شما فکر کنید همه چیز در خانه عالی است، در زمانی که اصلاً این گونه نیست. بهتر است که امروز با دیدی خوش‌بینانه به جهان بنگرید، به خاطر اینکه روشن نبودن ایده‌های شما به طور طیبعی می‌تواند بر قضاوت درست افرادی مثل شما سایه‌افکنی کند. خوشبختانه در طی روز وضوح و روشنی بر می‌گردند،بنابراین تصمیم‌گیری‌های بزرگ را به بعد موکول نکنید.

متولد شهریور : شما وقتی که قصد دارید کاری را شروع کنید، حتی اگر دوستان باهوشتان با نقشه‌های جدیدتان مخالف باشند، دوست ندارید که با جواب منفی روبرو بشوید. هنگامی که شما مورد اتهام واقع می‌شوید، ممکن است که وانمود کنید دارای شاخهای واقعی قوچ هستید تا از آسیب پذیریتان محافظت کنید. قبل از اینکه به خاطر مواجه شدن مداوم با یک مانع همیشگی خسته شوید، در حرکت بعدی خود مجدداً تجدید نظر کنید.

متولد مهر : امروز دقیقاً می دانید که مسوولیت هایتان چیست . اما الزاماً آنها را دنبال نمی کنید. بخشی از مشکلات امروز شما این است که بفهمید چقدر زمان باید برای جبران آن صرف کنید .اگر به دنبال معجزه باشید این انتخاب شما را سخت تر می کند اما واقعاً
انرژی خود را هدر داده اید که حداقل بهتر از این است که برای انجام کارهای
واقعی اتان وقت صرف کنید.

متولد آبان : شاید وقتی به خرید می‌روید به دنبال پیدا کردن یک ترازو برای خود باشید. اما موقتاً چشمتان آن را نبیند. حتی ممکن است خیلی طول بکشد تا بفهمید که چه چیزی الان می‌خواهید. چون این کار شما را آسان تر می‌کند.با این وجود، اگرچیز قشنگی هم بخرید،راضی نخواهید بود.تازه اگر آن چیز جدیدی که خریده اید به درد نخور باشد از خرید آن پشیمان هم می‌شوید.

متولد آذر : شما امروز باید نسبت به چیزهایی که کسب کرده اید قضاوتی منطقی داشته باشید و فکر نکنید موفقیتهایی که کسب کرده اید همیشگی هستند. شما کارهای زیادی پیش رو دارید، پس باید ابتدا آهسته و پیوسته حرکت کنید تا در روزهای آینده به مقصود برسید.

متولد دی : شما زمان خود را به بطالت می‌گذرانید،بهتر است کارهایی انجام دهید که برای شما مفید باشد نه این که از،توانایی‌هایتان استفاده نکنید و همه استعدادهای شما کشف نشده باقی بماند.قضاوت‌های نادرستی را در رابطه با افراد انجام می‌دهید،مهم‌تر از ﺁن همه این کارها را در زندگی‌تان اجرا می‌کنید به همین دلیل باعث شده است که زندگی شما در گذشته گره‌های بسیاری داشته باشد. بهتر است تا قدرت و توان کار کردن را دارید از همین امروز شروع به کار کردن کنید تا ذخیره و اندوخته‌ای برای ﺁینده خود داشته باشید.

متولد بهمن : خورشید ماه جوزا در دهمین خانه شغلی ماه تولد شما قرار گرفته است و با اینکه شما در معرض توجه همه هستید، احساس دستپاچگی می‌کنید. شما به طور ناراحت کننده‌ای از فداکاریهای شخصی که برای روشن نگه داشتن چراغها در مسیر کاری شما لازم هستند آگاه می‌شوید. به محدودیتهایتان فکر کنید و تصمیم بگیرید که برای داشتن امنیت مالی و موفقیتهای حرفه‌ای از چه چیزی حاضرید چشم پوشی کنید.

متولد اسفند : به تازگی خداوند به شما هدیه خوبی را بخشیده است، به همین دلیل شما انرژی بسیار زیادی را برای مقابله با مشکلات زندکی تان به دست ﺁورده اید و بخاطر این موضوع خدا را شاکر هستید. شما در عین حال باید از زندگی که در خال حاضر دارید تمام استفاده را بکنید زیرا ممکن است هر لحظه این اوقات خوش به پایان برسد. به دلیل هدایا و موهبت‌هایی که خداوند به شما ارزانی داشته است مغرور نشوید، به فعالیت‌هایتان مثل سابق ادامه دهید و کسی را از دست خود نرنجانید.

امضای کاربر :
پشت هر کوه بلند سبزه زاریست پر از یاد خدا
و در آن باغ کسی می خواند:
که خدا هست
دگر غصه چرا؟!
شنبه 12 اردیبهشت 1394 - 16:11
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 5 کاربر از atefeh به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: bita / aryana / eros / admin / soheyl_hn /
eros آفلاین


ارسال‌ها : 119
عضويت : 16 /2 /1394
محل زندگي : شمال
سن : 19
تشکرها : 129
تشکر شده : 68
پاسخ : 3 RE فال روزانه :
فال روزانه 19 اردیبهشت 1394


متولد فروردین : امروز شما در رویاهایتان می‌توانید در دام عشق گرفتار بشوید، خواه این رابطه بر پایه واقعیت باشد یا نباشد، برای اینکه سیاره بخت شما یعنی عطارد با سیاره گمراه کننده نپتون هماهنگ شده است. اما انتظار نداشته باشید یک رویای قدیم مشابه دوباره به ذهنتان برگردد. درعوض باید حواستان جمع باشد و اول همه جوانب را بررسی کرده و بعد عاشق شوید.

متولد اردیبهشت : برنامه‌ریزی کردن برای فعالیتهای اجتماعی آینده‌تان به شما این امکان را می‌دهد که آرامش بیشتری داشته و شادتر باشید. اما در آخرین لحظه شما تصمیم می‌گیرید که آزادانه عمل کنید. البته انجام دادن وظایف شما در درجه اول اهمیت قرار دارد، اما وقت گذرانی با دوستان وقتی که بالاخره شروع به کار کردن کردید واقعاً می‌تواند به شما کمک کند پربارتر از قبل عمل کنید.

متولد خرداد : امروز برای شما یک روز هیجان انگیز به حساب می‌آید، اما حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است، ممکن است تحمل کردن حالتهای متغیرتان برای شما سخت باشد. گرچه دوره نگاه کردن به گذشته فرا رسیده است، اما شما باز هم دوست دارید که بیشتر به پشت سرتان نگاه کنید تا به جلو. آمادگی رها کردن آنچه که در گذشته کسب کرده‌اید را داشته باشید. سپس یک آداب شخصی ایجاد کنید که به واسطه آن بتوانید برای ایجاد کردن یک مرز مشخص بین بحران گذشته و جادوی زمان حال به خودتان کمک کنید.

متولد تیر : یک روش عملی برای ارتباط برقرار کردن اکنون باعث شده است که شما کمی آرام تر حرکت کنید، اما واقعیت زندگی جدای از تفریح کردن و سرگرمی است. شما امروز باید رفتاری جدی داشته باشید و بسیار مهم است که با هر کسی که به شما نزدیک می‌شود صادق باشید. فرضیه پردازی نکنید؛ اگر شما از اینکه بتوانید روی شخص دیگری حساب کنید اطمینان کافی ندارید، فقط نظریات خود را با او در میان گذاشته و ببینید که بحث به کدام سمت هدایت می‌شود.

متولد مرداد : شما باید انتخابی را انجام دهید اما در این انتخاب مردد هستید و نمی‌دانید که کدام انتخاب از سایر انتخاب‌ها متمایز است، کمی صبر داشته باشید راه حل و انتخاب درست به زودی نمایان خواهد شد . هیجانات و روحیات فعال شما به تازگی فروکش کرده است، به دلیل کارهای زیاد از خود غافل شده اید، اما به این قسمت از احساسات و فکر خود بیش تر اهمیت بدهید.

متولد شهریور : امروز دقیقاً می دانید که مسوولیت هایتان چیست . اما الزاماً آنها را دنبال نمی کنید . بخشی از مشکلات امروز شما این است که بفهمید چقدر زمان باید برای جبران آن صرف کنید . اگر به دنبال معجزه باشید این انتخاب شما را سخت تر می کند اما واقعاً انرژی خود را هدر داده اید که حداقل بهتر از این است که برای انجام کارهای واقعی اتان وقت صرف کنید.

متولد مهر : صحبت کردن در مورد بسیاری از موضوعات مورد علاقه‌تان از نظر احساسی دست یافتنی نیست. آشکار کردن احساساتتان می‌تواند برایتان مشکل ایجاد کند، اما اصرار ورزیدن در دست یابی به آنها می‌تواند تأثیر داشته باشد. متأسفانه فقط نیات خوب شما کافی نیست؛ آنچه که شما به دیگران می‌بخشید می‌تواند برای آنها مشکل‌ساز باشد. تا جایی که می‌توانید خیلی واضح در مورد خودتان حرف بزنید و از حقیقت فاصله نگیرید.

متولد آبان : یک نفر امروز شاید حرفی بزند و سپس کار دیگری را انجام دهد (حرف و عملش یکی نباشد)، که این موضوع می‌تواند روز شما را قدری آشفته کند. در مورد مسائلی که به دیگران بستگی دارد محتاط باشید، برای اینکه یک سوء تفاهم ساده می‌تواند تبدیل به مشکلی بزرگ بشود. دانستن اینکه چه کسی هستید و چه کاری میخواهید انجام دهید اکنون برای شما از رابطه دوستی‌ای که به نقطه پایان نزدیک شده مهم‌تر است.

متولد آذر : یک اتفاق غیرمنتظره امروز شما را وارد یک ماجرای احساسی می‌کند و در ابتدا ممکن است که خیلی احساس راحتی نکنی. در موارد دیگر شما شاید با بی‌خیالی از این نوع رابطه عمیق اجتناب می‌ورزیدی، اما حالا آن را می‌پذیری. ارتباط با دیگران در ماجرایی احساسی شما را با مفهوم عمیق‌تر لذت بردن و روحیه قدردانی آشنا می‌کند.

متولد دی : ارتباط برقرار کردن با یک گروه هم فکر می‌تواند امروز برایتان جالب باشد. این کار باعث یک رشد خلاقانه در شما شده و فرصتی است تا از زندگیت لذت ببرید. شما حتی آمادگی این را دارید که کاری را خارج از حیطه کارهای قبلی‌ات انجام دهید. درمورد اینکه دیگران چگونه فکر می‌کنند نگران نباش، بخشی از فعالیت شما قرار است تغییر کند تا روش زندگی تان را بازیابی نمایید.

متولد بهمن : شما امروز نسبت به گذشته خودتان با حساسیت و احتیاط بیشتری عمل می‌کنید، به همین علت وارد مسیر تازه ای از زندگی تان خواهید شد، فقط باید مراقب منفعت‌هایی که به دست می‌آورید باشید تا آنها را بیهوده هدر ندهید. موفقیتها و راه‌های کوچکی که در آینده به آنها می‌رسید پلی برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگ تر است.

متولد اسفند : شما با اتفاقات غیر منتظره‌ای مواجه خواهید شد که ممکن است به شما یک شوک بدهند. اما شما باید قابلیت انعطاف پذیری خود را افزایش بدهید. فقط کافی است کاوش لازم را در رابطه با مسائل مختلف اجرا کنید تا بتوانید با راحتی بیشتری وقایع را پیش بینی کنید و با هر پیش آمدی شوک زده نشوید.

امضای کاربر : Before u judge me, make sure that u're perfect
شنبه 19 اردیبهشت 1394 - 14:46
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 2 کاربر از eros به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: admin / soheyl_hn /
eros آفلاین


ارسال‌ها : 119
عضويت : 16 /2 /1394
محل زندگي : شمال
سن : 19
تشکرها : 129
تشکر شده : 68
پاسخ : 4 RE فال روزانه 20 ارديبهشت 1394 :
متولد فروردین : باوجود اینکه شما در مورد مسائل عشقی همیشه اهل عمل بوده‌اید، ولی اکنون دوست دارید کمی در محیط‌های هیجان‌انگیز قرار بگیرید. خوشبختانه ذهن شما بیشتر تجربی عمل کرده است و شما همیشه از سیر و سفر کردن در سرزمین رویاها لذت برده‌اید. اما نباید زیاد هم ریسک بکنید، رویاهای شما تحقق نمی‌یابند، مگر اینکه شما اطمینان حاصل کنید مسیری که در پیش گرفته‌اید واقعاً همان چیزی است که می‌خواسته‌اید.

متولد اردیبهشت : در حالیکه بهرام در نشانه شما قرار می‌گیرد و به شما گرما می‌بخشد، تا چندین هفته بعد به شما انرژی می‌دهد، شما باید خودتان را برای تغییرات بزرگی که در زندگی‌تان اتفاق افتاده است آماده کنید.اما توصیه نمی‌شود که به خاطر این انرژی‌های تازه یافت شده خودتان را خسته کنید. از اهداف خود به طور سنجیده استفاده کنید و باید بتوانید تابستان امسال را تبدیل به پربارترین تابستانی بکنید که تا به حال وجود داشته است.

متولد خرداد : اینگونه به نظر می‌رسد که شما با رفتاری حرفه‌ای در حال پرداختن به مسائل هستید، اما روش ارتباط برقرار کردن شما روشی توأم با تظاهر است. مادامی که دیگران فکر کنند شما خیلی گرفتار هستید،ترجیح می‌دهند شما را تنها بگذارند. اما آنقدر هم که به نظر می‌رسد درگیر نیستید و شما بیشتر می‌خواهید خودتان را از حوادثی که در اجتماع، محل کار یا مدرسه می‌افتد دور نگه دارید. لزومی ندارد دور و بر خودتان مرزهایی غیر لازم را به وجود آورید.

متولد تیر : امروز ممکن است شما از فردی که نظر شما را به خود جلب کرده و واقعاً برای مدتی توجه شما را معطوف به خود کرده، الهام بگیرید. این کار بسیار مؤثر است برای اینکه اکنون که ماه به نشانه شما بازگشته است شما نسبت به همیشه سر حال‌تر هستید. اما اخیراً توانایی شما برای تشخیص دادن کیفیت هرچیزی قوی شده است. با دریافتهای خودتان صادق باشید و ببینید که جذابیتهای شما به کجا منتهی می‌شوند.

متولد مرداد : در روابط خانوادگی خود تا حدودی دچار مشکل شده اید به همین دلیل بسیار ناراحت و غمگین شده‌اید و دیگر توان و قدرت ادامه کارهای اجتماعی‌تان را ندارید. شما به خانواده‌تان بیش از حد اهمیت می‌دهید تا حدی که تمام منافع، هیجانات، خوشبختی‌های خود را به خاطر ﺁنها به هدر داده اید و خود را از تمام ﺁنها محروم کرده‌اید. بین زندگی خودتان و زندگی اعضای خانواده‌تان تعادل برقرار سازید.

متولد شهریور : امروز نمی توانید کمکی بکنید اما هر ایده جزئی را به یک دنیا احتمال تبدیل می کنید. شما توانایی خارق العاده ای برای دیدن کل گیتی در هر قطعه از خاک آن دارید . با اینکه بیشتر از قبل دارید به آن می رسید اما هنوز به هدف خود دست پیدا نکرده اید . اما نگران نباشید ، تلاش زیاد می تواند فرصتهایی را برای شما بوجود بیاورد و منجر به تحقق هدفتان بشود.

متولد مهر : نظر فعلی شما در مورد شاد بودن الزاماً نیازی به تأیید دیگران ندارد.اکنون لذت بردن از کار بیشتر شما را راضی می‌کند پس امروز می‌توانید با در نظر نگرفتن دنیای اطراف خود کاملاً خرسند باشید همینطور می‌توانید سودمند هم باشید.اما باید هوشیار باشید چون ممکن است این کار باعث بی خیالی شما بشود.باید از آرامش خودتان لذت ببرید اما ممکن است بعداً از اینکه کارتان را تمام نکردید خودتان را سرزنش کنید.

متولد آبان : حتی اگر شما در مسیر نسبتاً خوش بینانه‌ای قرار گرفته‌اید، امروز پیش‌روی کردن می‌تواند تاحدی سخت باشد. شما می‌توانید بر امواج منفی‌ای که شما را پریشان کرده‌اند چیره شوید، اما نسنجیده عمل نکنید زیرا که مخالفت‌های دیگری را جذب خواهید کرد. ورزشهای مسابقه‌ای یا برنامه‌های استراتژی شدید راه‌های جایگزینی هستند تا مقداری از نیروی اضافی‌تان را تخلیه کنید.

متولد آذر : شما در این روزها فریب یکی از اطرافیان تان را خورده‌اید و به همین دلیل افسرده شده اید زیرا فکر نمی‌کردید که ﺁنها جواب اعتماد شما را بدین شیوه بدهند. این اتفاقات باعث شده اند که شما از رویا و خواب بیدار شوید و به واقعیت زندگی روی بیاورید. هر صحبت و یا جریانی را که در ذهن‌تان رخ می‌دهد را برای دیگران بازگو نکنید.

متولد دی : شما در بهترین شرایط برای خلاق بودن قرار دارید و این بستگی به خودتان دارد که بهترین راه را برای اثبات توانایی هایتان را، انتخاب نمایید. این موضوع فقط جنبه تفریح و سرگرمی ندارد و باید به یاد داشته باشید که نمی توانید مسئولیت هایتان را کنار بگذارید. با اینکه تمایل دارید فعلا کمی تفریح کرده اما بهتر است بجای فرار از تعهداتی که دارید، ابتدا برنامه ریزی بکنید و سپس با آگاهی کامل یک انتخاب هوشمندانه انجام دهید. عاقلانه ترین کار این است که تمام وظایف و مسئولیت های خود را به درستی انجام داده و در کنار آنها به رویاهای خود فکر کنید.

متولد بهمن : خوشبختانه، سربالایی زندگی تان رو به اتمام است، مشکلات تان به پایان رسیده است. اکنون زندگی تان در سراشیبی قرار گرفته است، بدون هیچ گونه سعی و تلاشی به تمام اهداف تان می‌رسید. فقظ بنشینید و از زندگی تان لذت ببرید و البته شاکر خداوند نیز باشید.

متولد اسفند : شما در روزهای آینده شادی‌های بسیاری را به دست می‌آورید، برای اینکه از شادی‌تان لذت بیشتری ببرید دیگران و افرادی را که به آنها علاقه مند هستید را در شادی تان شریک سازید. شما مدتی را در حالت غیر فعال به سر برده اید آن مدت زمان به شما خیلی کمک کرده است و دید شما را نسیبت به زندگی تغییر داده است.

امضای کاربر : Before u judge me, make sure that u're perfect
یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 - 12:40
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 2 کاربر از eros به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: admin / soheyl_hn /
eros آفلاین


ارسال‌ها : 119
عضويت : 16 /2 /1394
محل زندگي : شمال
سن : 19
تشکرها : 129
تشکر شده : 68
پاسخ : 5 RE فال روزانه :
فال روزانه 21 اردیبهشت 1394

متولد فروردین : ممکن است شما فکر کنید که عصبانیتتان فروکش خواهد کرد، اما واقعاً اینگونه نخواهد شد، به خصوص اگر یکی از افرادی که با شما رابطه‌ای صمیمانه دارد به جای اینکه از برنامه‌های شما پیروی کند طبق برنامه‌ریزی خودش عمل کند. لزومی ندارد به دلیل اینکه شما می‌خواهید محیط اطرافتان را تحت کنترل خود درآورید از فرد دیگری انتقاد کنید. حتی اگر متوجه نشدید که چه دلیلی باعث متفاوت عمل کردن دیگران شده است، بهشان اجازه بدهید هرقدر که دلشان می‌خواهند کارهای عجیب بکنند.

متولد اردیبهشت : زیادتر شدن کارها و وظایف شغلیتان، شما را به سمت ارتباط برقرارکردن با یک شریک پرجنب و جوش و یا یک دوست جدید جلب می‌کند. اما این کار چندان هم ساده نیست، برای اینکه شما می‌توانید موانعی را که پیش رویتان است را ببینید. لازم نیست زیاد عجله کنید؛ آرامش داشتن و خونسرد بودن از عجله داشتن مفیدتر است. از وقت خود به درستی استفاد کنید وگرنه بعداً انتقاد کردن از موانع و مشکلات هیچ فایده‌ای نخواهد داشت.

متولد خرداد : شما می‌توانید تشخیص دهید که هفته‌ای بسیار پر تنش به پایان رسیده است، اما شما توانایی این را ندارید که تمام انرژی‌تان را یکباره تغییر جهت بدهید. اگر شما احساس دلواپسی می‌کنید، فقط این حقیقت که یک رابطه دوستانه بیشتر از آنچه که شما فکر کنید می‌تواند در معرض خطر باشد را قبول کنید. هرچقدر که شما تلاش کنید این پی آمد را کنترل کنید، بیشتر از هدفهایتان فاصله می‌گیرید. خودتان را کاملاً با مسائل عاطفی درگیر کنید، اما نسبت به امکاناتی که پیش رویتان قرار دارد هوشیار باشید.

متولد تیر : امروز به شما پیشنهاد می‌شود که آنچه را احساس می‌کنید دقیقاً شرح دهید، برای اینکه هرچقدر که شما انسان خاص‌تری می‌شوید، سخنان شما نیات اصلی شما را تحریف و پیچیده می‌کنند. اما وقتی که شما زیاد تلاش می‌کنید و در مورد ایده‌های بزرگ و مفاهیم گسترده صحبت می‌کنید، سپس همه چیز مثل یک شعر روان می‌شود. اگرچه در بعضی از روزها باید روی جزئیات تمرکز کنید، ولی امروز یکی از آن روزها نیست.

متولد مرداد : هنگامی که شما سرسختانه از حقتان برای انجام دادن کارها به روش خود دفاع می‌کنید باعث به وجود آمدن جنبشی خواهید شد، اما وقتی این کار شما باعث ناراحت شدن دیگران شد بهتر است که طرز فکرتان را تغییر دهید. مسأله اخلاقیات و کامل بودن مطرح نیست، بلکه موضوع مربوط به این است که چه چیزی برایتان در اولویت قرار دارد. انتخابتان را با دقت انجام بدهید وگرنه ممکن است انرژی و زمان باارزشتان را به خاطر موضوعی که اهمیت چندانی ندارد تلف کنید.

متولد شهریور : شاید نیاز داشته باشید که به شکست‌هایی که در شرایط فعلی زندگی‌تان پیش آمده رسیدگی کنید. مشکل مهمی‌نیست فقط یک بررسی در مورد واقعیت‌هاست تا مطمئن شوید که امیدهای واهی ای درمورد خانه و خانواده‌تان درسر نمی‌پرورانید. شما می‌خواهید که ثبات از دست رفته‌تان را به دست آورید و نمی‌خواهید که استقلال خود را از دست بدهید. خوشبختانه، شما می‌توانید به هر دوی آن برسید اما باید یک مذاکره جدی در مورد آن داشته باشید.

متولد مهر : اگرچه ماه جدید جوزا می‌تواند انرژی شما را به اطراف پراکنده کند، ولی زمان مناسبی فراهم آورده تا پروژه جدیدی را در محل کار شروع کنید. توانایی طبیعی شما در متمرکز کردن توجهتان بر یک موضوع قبلاً آزمایش شده و شما تلاش می‌کنید که کار بعدیتان را به گونه‌ای شروع کنید که هم زمان به موضوعات مختلف بپردازید. برخی از مردم می‌توانند از عملکرد چند تکلیفی حمایت کنند، با وجود این، حتی اگر مجبور باشید در تصمیم خود تجدید نظر کنید به نفعتان است که فقط یک انتخاب داشته باشید.

متولد آبان : شما در خانواده تان و در زندگی شخصی‌تان دچار مشکلات عدیده‌ای هستید اما با صبر و حوصله می‌توانید بر تمام این مشکلات فائق بیایید. بر مشکلات خود مشکل تازه‌ای نیفزایید، منظور از مشکل تازه نا امیدی است که ممکن است در طول مسیر بر شما غلبه کند.راجع به مسائل شغلی و اجتماعی تان با اشخاص دیگر صحبت نکنید زیرا ﺁنها با توصیه‌های غلط خود، شما را به راه‌های انحراف کننده می‌کشانند. ﺁبان شما در این روزها احساس می‌کنید که انرژی فوق العاده‌ای برای انجام کارهایتان دارید به همین دلیل کارهایتان با سرعت بیشتری نسبت به گذشته پیش می‌رود.این انرژی فوق العاده به خاطر پیش ﺁمدن اتفاقی خاص در زندگی‌تان رخ داده است.اکنون که دارای این انرژی هستید توصیه می‌کنیم که به اهداف بزرگ‌تری بپردازید و در فکر این موضوع باشید که این انرژی را علی رغم مشکلاتی که ممکن است برایتان پیش بیاید حفظ کنید. ﺁذر در این اواخر از لحاظ مسائل مالی دارای مشکلات زیادی هستید و تمام توجهتان به مسائل مالی تان است و از مسائل دیگری که باید به ﺁنها نیز توجه داشته باشید غافل شده اید. شما بیش از حد پول را وارد زندگی تان کرده اید، خداوند به شما موهبت‌ها و نعمت‌هایی بیشتر و مهم‌تر از پول عنایت کرده است به ﺁنها نیز دقت داشته باشید.

متولد آذر : بین خدمت کردن به دیگران و فراموش کردن خود در حین یاری کردن دیگران یک دنیا تفاوت وجود دارد. کمک کردن به افراد نیازمند و فدا کردن انسان دو مقوله جدا از هم هستند. اگر با انگیزه‌ای نهانی از مشکلاتتان فرار می‌کنید، نمی‌توانید به طور کامل در زمان حال به سر ببرید. مطمئن باشید که با صداقت فعالیت می‌کنید نه با خودخواهی.

متولد دی : شما به ﺁسانی به افرادی که به شما نزدیک می‌شوند اعتماد می‌کنید اما توصیه می‌کنیم این کار را انجام ندهید زیرا اطرافی که اطراف شما هستنید لیاقت اطمینان را ندارند و افراد قابل اعتمادی نیستند پس بهتر است صحبت‌های شخصی‌تان را تنها برای خودتان نگه دارید یا این که به افرادی که در حسن نیت ﺁنها اطمینان دارید اعتماد کنید. زیرا افراد غیر معتمد به شما ﺁسیب خواهند رساند. در انجام فعالیت‌هایتان صبور باشید، با مرور زمان مشکلات‌تان نیز حل خواهد شد.

متولد بهمن : شما مدام در فکر این موضوع به سر می‌برید که زندگی تان را متحول کنید، ا گذراندن وقت‌تان به این تفکرات تنها از یاد بدن و جسم تان غافل شده اید. این که شما به صدای قلب‌تان گوش می‌دهید بسیار اثر مثبتی را ایجاد می‌کند اما به شرط این که قدرت اجرای آنها را داشته باشید تا بتوانید از استراتژی‌هایی که در سابق از آنها پیروی می‌کردید دیگر تبعیتی نداشته باشید و استراتژی جدیدی را شروع کنید. شما به انتقادات دیگران نسبت به رفتار و گفتار خود اهمیت می‌دهید و برای آنها ارزش قائلید بهتر است این کار را ترک کنید.

متولد اسفند : امروز تبدیل شدن به فردی محافظه کار و مسئولیت پذیر در گروهی که عضو آن هستید برایتان کار آسانی است. شما اخیراً می خواسته اید که خصوصیات جدید خودتان را کشف کنید، اما اکنون شما ترغیب شده اید که به پیشرفتی بزرگ نائل بشوید. شروع کنید افکارتان را با دیگران در میان بگذارید، اگر فکر می کنید که هرچقدر بیشتر این کار را انجام دهید از هدفهایتان دور می شوید، پس برنامه هایتان را به مسیری مستقیم هدایت کنید.


امضای کاربر : Before u judge me, make sure that u're perfect
دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 - 13:17
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 2 کاربر از eros به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: admin / soheyl_hn /
soheyl_hn آفلاین


ارسال‌ها : 85
عضويت : 10 /2 /1394
محل زندگي : rasht
سن : 99999
شناسه ياهو : Soheylhn
تشکرها : 22
تشکر شده : 55
پاسخ : 6 RE فال روزانه :

سه شنبه 22 اردیبهشت 1394

فروردین:
امروز ممکن است مجبور شوید دلیل کارهای اخیرتان را توضیح دهید، اما پیش از آن که بابت انجام کاری ابراز تأسف کنید بهتر است ابتدا انگیزه های تان را مورد بررسی قرار دهید. البته اگر متوجه شدید که مرزهای دیگران را زیرپا گذاشته اید عذرخواهی فراموش تان نشود. اگر هنوز از اهداف تان مطمئن نیستید این قضیه را انکار نکنید. به خاطر داشته باشید که رویکرد شما و انتخاب های تان نباید تحت تأثیر واکنش های دیگران قرار بگیرد. کمی مهربانی مسیرتان را هموارتر خواهد کرد.

اردیبهشت:
به نظر می رسد که هفته ی گذشته مشکلات سختی را در زمینه ی کاری پشت سر گذاشته اید، اما امروز می توانید نسبت به وقایعی که در جریان اند خوش بین باشید. این تغییر رویکرد شما به این دلیل است که تصمیم گرفته اید مشکلات را به حاشیه برانید. اما مشکلات را انکار نکنید تا بتوانید امروز را بدون نگرانی به پایان برسانید. به جای این که وانمود کنید همه چیز خوب است، به شما توصیه می شود که با مشکلات روبرو شوید و با آرامش حل شان کنید. اکنون زمانی است که همه به شما چشم دوخته اند، پس نا امیدشان نکنید.

خرداد:
امروز با حالتی سرشار از سخاوت همه چیز را با دیگران در میان خواهید گذاشت، به این ترتیب می توانید از این خصیصه ی اخلاقی به نفع خود بهره ببرید. اما ممکن است در کمک به کسانی که دوست شان دارید زیاده روی کنید. به خاطر داشته باشید که از پذیرفتن رویاهایی که در سر دارید وحشت نکنید، حتی اگر در حال حاضر نمی توانید دلیل منطقی چنین آرزوهایی را پیدا کنید. معمولاً دل تان می خواهد که با عقل تان پیش بروید، اما نباید در این مسیر احساسات تان را نادیده بگیرید. کمی سخت و طاقت فرساست که خودتان را راضی کنید تا به ندای قلب تان گوش دهید، اما مطمئن باشید که این کار در طولانی مدت به نفع شماست.

تیر:
امروز ممکن است نتوانید نقطه ی تعادل بین دنیای درونی و بیرونی خود را پیدا کنید. به نظر می رسد که مسیر حرکت تان در حال تغییر است، اما هنوز دل تان می خواهد هر طور شده به همان اهداف قبلی دست پیدا کنید. اما از جنگیدن برای حفظ مسیر فعلی خسته شده اید، به جای این که اجازه دهید امواج شما را به زیر بکشند و ببلعند، خودتان را تسلیم تغییرات کنید تا بتوانید این امواج بزرگ را پشت سر بگذارید. سعی کنید قدم به قدم و به آهستگی با تغییرات همگام شوید، نه این که همه چیز را یک باره عوض کنید.

مرداد:
امروز به نظر می رسد که همه چیز را با دید تازه ای نگاه می کنید و آن چه می بینید کاملاً با قبل متفاوت است. یک چیز یا کار وسوسه کننده ای ممکن است ترغیب تان کند تا اولین قدم را به سوی یک دنیای ناشناخته بردارید، اما اگر نمی توانید مسیری را که باید طی کنید به وضوح ببینید نگران نباشید. فعلاً همین که جلو بروید بهتر از این است که اصلاً حرکت نکنید. هر وقت زمان اش برسد مقصدتان مشخص خواهد شد. به حس ششم تان اطمینان کنید و از تجربه ی مسیری که در پیش گرفته اید لذت ببرید.

شهریور:
از این که وقایع حیرت انگیز یکی پس از دیگری شگفت زده ی تان می کنند خسته شده اید و دل تان می خواهد که به همان زندگی ساده ی گذشته بازگردید. خوشبختانه، این شتاب و سرعت به زودی فروکش خواهد کرد. در این فاصله می توانید به کارهایی که علاقه مندیدی بپردازید، اما خودتان را خسته نکنید. باید بدانید که نمی شود واکنش های دیگران را نسبت به وقایع جاری کنترل کرد، اما می توانید رویکرد خودتان را در مواجه با امور غیرقابل پیش بینی تغییر دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که انعطاف پذیر باشید.

مهر:
امروز احساسات تان شما را به هر سویی می کشانند و هرچه قدر که سعی می کنید مهارشان کنید بیشتر غیرقابل کنترل می شوند. به جای این که تلاش کنید جلوی دمدمی بودن احساسات تان را بگیرید بهتر است با این جریانات همگام شوید و آن چه را در لحظه حس می کنید بروز دهید. حواس تان باشد که لزومی ندارد هر فکری را که به سرتان می زند عملی کنید. اجازه دهید که این غلیانات احساسی تا چند روز آینده ادامه داشته باشند تا بتوانید چیزی را که از ته قلب می خواهید پیدا کنید.

آبان:
امروز ممکن است دیگران شما را تحت فشار قرار دهند تا تصمیمی بگیرید، اما خودتان ضرورتی حس نمی کنید. برنامه ها و زمانبندی های دیگران را به هیچ وجه نپذیرید، زیرا ممکن است مجبور شوید که تصمیم نادرستی بگیرید. همه ی راهکارهایی را که در اختیار دارید به دقت بررسی کنید. کمی صبر کنید تا عصر امروز ماه با ویژگی تابندگی به نشانه ی شما بازگردد، به این ترتیب می توانید مسیرتان را با وضوح بیشتری ببینید. به ندای قلب تان گوش دهید و به پشت سر نگاه نکنید.

آذر:
امروز به نظر می رسد که احساساتی به آینده ی تان نگاه نمی کنید و حالا که در مسیر حرکت قرار گرفته اید اصلاً برای تان مهم نیست که باد به کدام سمت می وزد. نسبت به گذشته حس پیچیده ای دارید، شاید حتی خواسته هایی که دارید از گذشته ی تان ریشه می گیرند. یادآوری خاطرات تمرین مناسبی است تا بتوانید الگوهای پیشین را مجدداً بررسی کنید. فقط این که سعی نکنید همه چیز را طوری تغییر دهید که با راهکار جدیدتان مطابقت کند، زیرا ممکن است با این کار هرچه را که رشته کرده اید پنبه کنید.

دی:
امروز نمی توانید به راحتی تصمیم بگیرید، زیرا هر دو سوی یک تصمیم برای تان قابل مشاهده است. این که می توانید با نقطه نظرات گوناگون کنار بیایید به این معنی نیست که همه ی آن ها کارآمد و خوب هستند. سعی کنید همه ی ایده ها را به دقت بسنجید، اما تصمیم گیری نهایی را به بعد موکول کنید. اما وقتی تصمیم به انجام کاری بگیرید، دیگر نمی شود متوقف تان کرد.

بهمن:
حوادثی که امروز اتفاق می افتند شما را از مسیر اصلی منحرف خواهند کرد، پس انتظار پیشرفت آن چنانی به سوی اهداف تان را نداشته باشید. اما هنوز هم امکان انجام کارهای خارق العاده وجود دارد، البته تا زمانی که انرژی خود را برای مبارزه با آن چه اجتناب ناپذیر است هدر ندهید. همه چیز با سرعت به پیش می رود، پس به جای این که نگران آینده باشید بهتر است به همین حالا فکر کنید. دامنه ی توجه تان را به وقایع اطراف محدود کنید تا بتوانید از قدرتی که در این لحظه نهفته است استفاده کنید.

اسفند:
اتفاقات زیادی در اطراف تان در جریان اند و دل تان می خواهید کاری کنید تا این همه شدت فروکش کند. برای خلاص شدن از این وضعیت باید به مقدار مشخصی تلاش کنید، اما از طرفی هم باید بدانید که نباید انرژی خود را بیهوده مصرف کنید. به زودی وظایف زیادی به دوش تان گذاشته می شود، پس تا آن زمان تا می توانید استراحت کنید.

امضای کاربر :
یک لشکر گوسفند به رهبری یک شیر میتواند
یک لشکر شیر به رهبری یک گوسفند را شکست دهد
دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 - 19:30
ارسال پیام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 2 کاربر از soheyl_hn به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: eros / admin /
admin آفلاین



ارسال‌ها : 468
عضويت : 18 /1 /1394
محل زندگي : Tehran
سن : 20
تشکرها : 318
تشکر شده : 323
پاسخ : 7 RE فال روزانه :



فال روزانه چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394


فال روزانه متولدین فروردین:


امروز به مشکلات مالی خود فکر خواهید کرد و به نظر می رسد که تصمیم دارید قدم مثبتی در این راستا بردارید. اما ممکن است به خاطر گرفتن تصمیمات مهم دچار اضطراب و نگرانی شوید و نتوانید به درستی عمل کنید. سعی کنید اهداف بلند مدت تان را از نظر دور نکنید. به شما توصیه می شود که این شدت احساسات را جدی بگیرید و ترس و نگرانی را از خودتان دور کنید. راهکاری را که در پیش گرفته اید به دقت بررسی کنید و بعد وارد عمل شوید، به این ترتیب می توانید در سریع ترین زمان ممکن به موفقیت دست پیدا کنید.


فال روزانه متولدین اردیبهشت:


این روزها به نظر می رسد که روابط تان به زمین حاصلخیزی برای رشد تبدیل شده اند و می توانید چیزهای زیادی درباره ی خودتان یاد بگیرید. حتی اگر با بهترین نیت ها وارد یک رابطه شوید، باز هم ممکن است موانعی مانع خرسندی شما شوند. حواس تان باشد که خیلی به خودتان سخت نگیرید؛ اگر انتظاراتی را که از خود دارید کم نکنید حتماً نا امید خواهید شد. دقت کنید تا ببینید که چگونه خاطرات تان بر واکنش های کنونی شما تأثیر می گذارند. سعی کنید فرصت های جدیدی را که پیش روی تان قرار می گیرند از دست ندهید و مدام همان ماجراهای گذشته را تکرار نکنید.


فال روزانه متولدین خرداد:


امروز تمایل دارید که کارهای روزانه ی خود را کنار بگذارید و به دنبال تجربه های هیجان انگیز بروید. اما موفقیت واقعی زمانی حاصل می شود که به تعهدات تان عمل کنید و اهداف تان را با وظایف روزمره ای که دارید گره بزنید. البته ممکن است به خاطر انجام مسئولیت هایی که به دوش دارید مجبور شوید به یک دعوت وسوسه کننده پاسخ منفی بدهید. خودتان را به خاطر دعوتی که از دست داده اید ناراحت نکنید؛ کارهای تان را اولویت بندی کنید و با وظیفه شناسی انجام شان دهید، رضایتی که به این ترتیب کسب خواهید کرد پایدارتر از یک شادی چند ساعته است.


فال روزانه متولدین تیر:


به نظر می رسد که اکنون به این آمادگی رسیده اید که احساساتی را که مدت ها پنهان می کردید بروز دهید. ممکن است نگران واکنش های دیگران پس از بازگو کردن احساسات تان باشید، اما نیرویی ترس و نگرانی را از شما دور خواهد کرد و می توانید حرف تان را بزنید. درست است که باز کردن سر صحبت مشکل به نظر می رسد، اما عقب نشینی نکنید. حرف هایی که در دل دارید می توانند دیوارهای احساسی را از میان بردارند و زیربنای یک رابطه ی صمیمی تر را رقم بزنند. به نفع تان است که خطر کنید و آن چه را در قلب تان می گذرد آشکار کنید.


فال روزانه متولدین مرداد:


امروز ممکن است ترس های ریشه داری که در وجودتان هستند بروز کنند، اما اجازه ندهید که اوقات خوش تان به خاطر این نگرانی ها خراب شوند. مدت هاست که با پشتکار به دنبال اهداف تان هستید، پس لزومی ندارد که لذت ها را از خودتان صلب کنید. باید یاد بگیرید که تجربه های تلخ گذشته و احساسات ناخوشایندی را که به یادتان می آورند کنار بگذارید. اگر احساس می کنید که دنیا به شما نه می گوید، اطمینان حاصل کنید که خودتان دلیل این پاسخ منفی نباشید. تا زمانی که فرصت باقی هست ازپیروزی های کوچک لذت ببرید.


فال روزانه متولدین شهریور:


امروز به نظر می رسد که دوستان و خانواده ی تان را بیشتر از گذشته عزیز می دارید، اما وابستگی شما به آن ها می تواند موجب بروز مشکلاتی شود. منظور این نیست که نباید به کسی وابسته شوید، بلکه فقط نیاز دارید که مدتی تنها باشید. پس سعی کنید با مهربانی به آن ها توضیح دهید که چرا می خواهید مدتی فاصله بگیرید تا از شما دلگیر نشوند. مشخص کردن چنین مرزهایی به روابط تان قوت می بخشد، البته تا زمانی که طرفین حرف های همدیگر را بشنوند و به هم احترام بگذارند.


فال روزانه متولدین مهر:


با این که احتیاجات دیگران را برطرف کنید غریبه نیستید، اما اکنون باید محکم بایستید و به همه بگویید که خودتان چه نیازهایی دارید. امروز ممکن است با کسی برخورد کنید که خودخواهانه از شما انتظارات زیادی دارد و تمایلی ندارید که همه ی خواسته های اش را برطرف کنید. لزومی ندارد که در این قضیه به حسن نیت خود شک کنید. اگر حواس تان به خودتان نباشد، آن وقت نمی توانید برای دیگران مفید واقع شوید. مشخص کردن چنین مرزهایی به سلامت جسم و روح تان کمک خواهد کرد.


فال روزانه متولدین آبان:


اکنون زمان آن است که نگاهی دوباره به روابط تان بیندازید. شدت احساسات تان در گذشته موجب شده که بعضی از شما دوری کنند. اما این دلیل نمی شود که دیگر احساسات تان را بروز ندهید، بگذارید دیگران با این خصلت شما آشنا شوند. اصلاً انتخاب درستی نیست که به خاطر این که دیگران ناراحت نشوند، تصمیم بگیرید که احساست تان را سرکوب کنید. فقط با کسانی رابطه داشته باشید که شما را همان طور که هستید دوست دارند.


فال روزانه متولدین آذر:


اتفاقات زیادی در اطراف تان می گذرد که همه ی آن ها به چشم قابل دیدن نیستند. درگیر مسأله ی مهمی هستید و قدم های بعدی شما می توانند مسیر موفقیت تان را تعیین کنند. البته مجبور نیستید که این حس و حال تان را با دیگران در میان بگذارید. اگر ایده ای نظرتان را جلب کرد، سعی نکنید فوراً به آن نزدیک شوید. کمی صبر کنید، ممکن است تا چند روز آینده نظرتان تغییر کند. صبر کنید تا ببینید چه اتفاقی می افتد، زود وارد عمل نشوید که راه برگشتی وجود ندارد.


فال روزانه متولدین دی:


معمولاً دوستان و همکاران تان از طرز رفتار شما حمایت می کنند، اما امروز به نظر می رسد که بدون هیچ دلیلی قبول تان ندارند. اطمینان دارید کاری که انجام می دهید درست است و دیگران کمی دیرتر موافقت شان را با شما اعلام خواهند کرد. لزومی ندارد که برای همراه کردن دیگران با خودتان وقت و انرژی خود را تلف کنید. برای این که موفق شوید مجبور نیستید جسارت نشان دهید، فقط این که اهداف تان را به شکل مؤثری پیش ببرید تا توجه همه را جلب کنید.


فال روزانه متولدین بهمن:


امروز ممکن است وارد مسایل پیچیده ی احساسی شوید، اما حواس تان باشد که در اموری که به شما ربطی ندارند وارد نشوید. اکنون می توانید کارآمد عمل کنید، فقط باید کنترل موقعیت پیچیده ای را که اتفاق افتاده در دست بگیرید و حواس تان به پنهان کاری های بعضی ها باشد. به جای این که وقت تان را پای تلفن بگذرانید یا مدام درباره ی دیگران و شایعات شان حرف بزنید، بهتر است حواس تان به کار خودتان باشد.


فال روزانه متولدین اسفند:


امروز ممکن است به خاطر کارهای مؤثری که انجام داده اید مورد توجه قرار بگیرید. این توجه به پاس تلاش هایی است که مدت ها پیش انجام داده اید، اما گذشت زمان چیزی را عوض نکرده است. البته نباید اجازه دهید که این تعریف و تمجیدها مغرورتان کند، زیرا ممکن است احترامی را که به دست آورده اید از کف تان برود. حس خیلی خوبی است که مرکز توجه قرار بگیرید، اما این مهربانی و فروتنی شماست که باعث درخشش تان می شود

دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 - 20:22
ارسال پیام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 1 کاربر از admin به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: eros /
admin آفلاین



ارسال‌ها : 468
عضويت : 18 /1 /1394
محل زندگي : Tehran
سن : 20
تشکرها : 318
تشکر شده : 323
پاسخ : 8 RE فال روزانه :



- فال روزانه متولدین فروردین ماه


انرژی خلاقانه شما امروز در حال تمام شدن است، اما هنوز خوب است که بفهمید چه کاری قرار است انجام دهید. هرکاری را که شروع کردید، خیلی محافظه کارانه و پیرو اصول عمل نکنید. ریسک کردن کمک می‌کند توجه خود را فراتر از رویاهایتان بسط دهید، پس در مورد ابراز کردن آنچه در دل دارید پرجرات بوده و جسارت داشته باشید.


- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه


شرایط پیچیده و متناقضی که اکنون در آن هستید ایجاب می‌کند که راحت باشید و حرف دلتان را بزنید، حتی اگر از این کار کناره گیری می‌کردید. تنها بودن و برگزیدن انزوا شاید برایتان جذاب باشد، ولی مشکلات اخیر بهتان اجازه نمی‌دهد خودتان را از فعالیت‌های اجتماعی دور نگه دارید. فراموش نکنید که مادامی که در دنیای بیرون حضور پیدا می‌کنید امکان این را هم دارید که هر وقت دلتان خواست در رویاها و خیالات خودتان غوطه ور شوید.


- فال روزانه متولدین خرداد ماه


بازگشت ماه به ثور به شما یادآوری می‌کند که باید راه تازه‌ای برای رسیدن به جنبه عملی زندگی پیدا کنید. یعنی راهی بیابید که بتوانید برنامه‌های خود را عملی کنید؛ فکر شما پر از ایده‌های ناب و عالی است. بعضی از آنها شدنی است و بعضی هم نه! اما شما توانایی این را دارید که ایده‌های زاید و غیرضروری را دور ریخته و توجه خود را روی آنهایی بگذارید که می‌دانید اثر درست می‌دهند و عملی می‌شوند. تنبلی نکنید، این فرصت بسیار مهمی‌است که نباید آن را از دست بدهید.


- فال روزانه متولدین تیر ماه


شما یک بار دیگر با تناقض و تضادهای بین ایده‌های خوب خود و آنچه پیرامونتان می‌گذرد روبه رو شده اید. شما وقتی که می‌بینید قادر نیستید با کار سخت و زیاد و روشهای تکنیکی به سادگی هر مشکلی را حل کنید به خودتان شک می‌کنید. اما زیاد خوب نیست که با تجزیه و تحلیل کردن عملکرد خود وقت را تلف کنید. فقط از جایتان بلند شوید و هرچه در توانتان است انجام دهید. شما واقعا از نتیجه کار شگفت زده خواهید شد!!


- فال روزانه متولدین مرداد ماه


لزومی‌ ندارد درباره جایگاه و موقعیت خود زیادی مبالغه کنید؛ چراکه کمتر حرف زدن از زیادی حرف زدن بیشتر تأثیر می‌گذارد. فراموش نکنید که سستی‌ها و ضعف‌هایتان شما راگول زده و شما وسوسه می‌شوید بیشتر از آن چیزی که حس می‌کنید به خودتان اطمینان کنید و برایتان مانع ایجاد می‌کنند. مغرور بودن به خود باعث عقب گرد شما می‌شود. باوجود اینکه اگربه روشنی خود را مطرح کرده و خودتان باشید دیگران هم شما را خواهند دید.


- فال روزانه متولدین شهریور ماه


شما نمی‌توانید خیلی راحت بگویید که زندگیتان ساده تر شده یا پیچیده تر! شما توانایی این را پیدا کرده‌اید که روش زندگی خود را طوری تغییر دهید که به تفریحات و خوشی‌هایتان اضافه شود، اما حالا همه چیز ظاهراً در حال تغییر کردن است. پس فوری فرصت‌ها را به چنگ آورده و تفریح کردن را از دست ندهید، چراکه ممکن است در هفته‌های آینده اصلاً وقتی برای تفریح کردن پیدا نکنید.


- فال روزانه متولدین مهر ماه


شما بعضی اوقات فراموش می‌کنید که لازم است احساسات تان بعضی اوقات بیان نشود، چرا که اغلب اوقات خیلی آسان تر است که احساسات خود را برای خودتان نگاه دارید. اما قضیه اکنون این نیست؛‌ به خاطر اینکه شما وقتی احساسات خود را بیان نمی‌کنید آنها در قلب تان شدت یافته و تقویت می‌شوند. اگر شما بخواهید به پنهان کردن احساسات در قلب تان ادامه دهید، وقتی شخصی احساسات منفی خود را برای شما بیان کند احساسات نهانی قلب شما نیز خود را نشان خواهد داد و با شدت بیشتری بروز می‌یابند. بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که صادقانه و آشکارا در لحظه حال واکنش خود را نشان دهید.


- فال روزانه متولدین آبان ماه


با اینکه امروز نسبت به زندگی خوش بین هستید، اما می‌توانید احساس کنید که اتفاقاتی دارد می‌افتد که نگرانی و اضطراب برای شما ایجاد می‌کنند. اما به این معنی نیست که شما از تغییر می‌ترسید و مخالف آن هستید؛ فقط به این خاطر است که دلواپس این هستید که مبادا طرح‌ها و برنامه‌هایی که برای خودتان دارید خراب شوند. انرژی تان را صرف این نکنید که با تلاش و کوشش بسیار بخواهید روال زندگی را به همان شیوه قدیمی برگردانید. به جای جنگیدن با تغییر و دگرگونی، با آغوش باز به استقبال‌شان بروید. منتظر چه هستید؟ از همین حالا شروع کنید!


- فال روزانه متولدین آذر ماه


به تازگی در کارهایتان به بن بست رسیده‌اید و هر کاری را که می‌خواهید شروع کنید به جایی نمی‌رسد زیرا شما فردی کم تجربه هستید توصیه می‌کنیم برای این که کارهایتان بر وفق مرادتان پیش برود از دیگران کمک بگیرید تا شما را یاری کنند که به اهداف خود نائل شوید.


- فال روزانه متولدین دی ماه


شما احساس می‌کنید که برای تغییرات احساسی جدید کاملاً آمادگی دارید، اما باید تا موقعی که کسی به کمکتان نیامده است صبر کنید. امروز ضعف‌ها و سستی‌هایتان خودشان را نشان داده‌اند و باید با بیشتر کار کردن آنها را بپوشانید. اگر تصمیم بگیرید که احساسات خود را سرکوب کنید، فرصت بزرگی نصیب‌تان می‌شود که بیشترین تغییر در زندگی‌تان را به همراه دارد.


- فال روزانه متولدین بهمن ماه


امروز یک نفر بهتان حرفهای خیلی خوبی می‌زند، بنابراین باید این حرفها را آویزه گوش خود کنید. ابتدا تمام حقایق را بررسی کنید تا بفهمید که چرا حرفهایی که قبلاً زده‌اید با واقعیت تناقض دارد. به همه حرفها گوش دهید، بنابراین شما قادر خواهید شد قبل از اینکه یک برنامه را به کار ببندید تمام نقصهای مهم آن را متوجه بشوید. حتی اگر همه چیز خوب و عالی به نظر می‌رسد، فراموش نکنید که فقط نباید یک روی سکه را ببینید.


- فال روزانه متولدین اسفند ماه


حالا که بهرام و خورشید در دهمین خانه شما یعنی خانه شغلی‌تان قرار دارند، شما درمحل کار خیلی تحت فشار واقع می‌شوید. شما فقط باید حواستان جمع باشد بیشتر از توانایی تان مسئولیت قبول نکنید. شما زمانی به بالاترین درجه موفقیت می‌رسید که بتوانید با دقت کامل تا جایی که امکان دارد بین تعهداتی که می‌دهید و کار آیی خود توازن برقرار کنید.

پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 - 18:51
ارسال پیام وب کاربر نقل قول تشکر گزارش
setareh آفلاین


ارسال‌ها : 28
عضويت : 13 /2 /1394
تشکرها : 8
تشکر شده : 20
پاسخ : 9 RE فال روزانه :

فال روزانه - دوشنبه 28 اردیبهشت 1394

فال روز متولدین فروردین: شما در این رویا به سر می‌برید که برای دست یافتن به ﺁرزوهای بزرگ باید از گذشته و از زمان‌هایی خیلی دورتر تلاش می‌کردید و در حال حاضر برای این کار بسیار دیر است، اما لازم است بدانید هیچ گاه دیر نیست، شما حتی امروز نیز می‌توانید کارهایتان را ﺁغاز کنید. شما به دلیل این که فرد یا افرادی با شما در صحبت‌هایتان موافق نیستند، به همین دلیل این موضوع باعث شده است که شما تا حدودی گوشه گیر شوید، در مورد تمایلات و خواسته‌های درونی‌تان بیش از حد با دوستان‌تان صحبت می‌کنید بهتر است این کار را ترک کنید.



فال روز متولدین اردیبهشت: شما زندگی را بیش از حد ساده و سهل گرفته‌اید، به همین دلیل مشکلاتی ممکن است برایتان پیش بیاید. به صحبت‌های دیگران خیلی اهمیت می‌دهید و از خودتان اراده‌ای ندارید، بخصوص اگر شخصی باشد که شما او را دوست داشته باشید در این صورت بدون هیچ گونه چون و چرایی صحبت‌های او را قبول می‌کنید. با احتیاط بیشتری رفتار کنید زیرا ممکن است راه زندگی شما به خاطر این کوتاهی‌تان تغییر کند.


فال روز متولدین خرداد: هنگامی‌که شخصی به شما صحبتی را می‌گوید یا رفتاری را می‌کند که از رفتار او ناراحت شده‌اید ، به شدت عصبانی می‌شوید و دیگر قدرت کنترل خود را از دست می‌دهید. بهتر است به خود مسلط باشید و به سادگی، صحنه زندگی را ترک نکنید. در این روزها کمی خود خواه شده اید و اطرافیان‌تان را که برای شما زحمات فراوانی را متحمل شده‌اند را به سادگی فراموش کرده‌اید، شما مدیون ﺁنان هستید، به ﺁنها نیز اهمیت بدهید.


فال روز متولدین تیر: زندگی اجتماعی و حرفه‌ای شما با مشکلات زیادی مواجه شده است مشکلاتی که حتی شما اصلا فکر ﺁنها را نمی‌کردید. شما برای این که جرات و اعتماد به نفس خود را زیاد کنید عادت کرده‌اید که در کارهایتان کمی مستبدانه عمل کنید اما بهتر است این کار را ترک کنید زیرا دوره مستبدانه بودن گذشته است و برای این که افرادی که زیر دست شما هستند یا حتی همکاران‌تان، به صحبت‌هایتان عمل کنند باید با ﺁنها یکی باشید نه این که بین خود و ﺁنها جدایی بیافکنید.


فال روز متولدین مرداد: شما در روزهای گذشته دچار حالت‌هایی از افسردگی شده بودید البته در حال حاضر نیز کمی این حالت را حفظ کرده‌اید اما نسبت به روزهای گذشته‌تان بسیار این حالت در شما کاهش پیدا کرده است. شما به صحبت‌ها و نصیحت‌های دیگران که می‌شنوید عمل می‌کنید و موفقیت‌هایی که تا کنون کسب کرده بودید نیز تا حدودی به همین دلیل است. برای این که کاری را ﺁغاز کنید به دنبال هیچ محرکی نباشید، شما باید خودتان این محرک را در خودتان بیدار کنید.


فال روز متولدین شهریور: شما به دنبال شروع کسب و کار یا فعالیتی هستید که شما را تا حدودی از محیط خانه دور کند و بیشتر وقت خود را در محیط بیرون بگذرانید. اما به نظرتان این کار غیر ممکن می‌رسد زیرا احساس می‌کنید در محیط خانه به شما احتیاج دارند به همین دلیل تا حدودی بر سر دو راهی قرار گرفته‌اید. اما نگرانی شما بی مورد است زیرا شما دارای توانایی فوق العاده‌ای هستید که می‌توانید بین فعالیت‌های بیرون و داخل منزل‌تان به راحتی تعادل برقرار سازید.


فال روز متولدین مهر: شما می‌خواهید کارها و فعالیت‌های تازه‌ای را ﺁغاز نمایید اما برای این کارها جرات و جسارت لازم را ندارید. بهتر است بدانید تمام افرادی که موفق شده‌اند ﺁنها نیز مثل شما روزی جرات شروع و استارت کارهای را نداشتند و با این که می‌دانستند در خلا هستند و از ﺁینده‌شان خبری نداشتند، اما این کارها را ﺁغاز کردند. صحبت‌هایی را که در قلب خود دارید و فقط مختص به شما می‌شوند زیرا این مسائل فوق العاده خصوصی هستند را نباید با اشخاص دیگر در میان بگذارید زیرا به ضرر شما تمام می‌شود.


فال روز متولدین ﺁبان: شما در تصمیم گیری‌های مهم زندگی خود نقشی زیادی ندارید یا این تصمیمات برای شما گرفته می‌شود یا این که خودتان تمایلی ندارید برای ﺁینده‌تان برنامه ریزی کنید به همین دلیل هر حرفی را که بقیه به شما می‌گویند برایتان تفاوتی ندارد، صحبت‌هایشان درست باشد یا نادرست فقط ﺁنها را اجرا می‌کنید. این قدر بی انگیزه به کارهایتان ادامه ندهید برای ادامه زندگی‌تان باید انگیزه داشته باشید تا موفق شوید.


فال روز متولدین ﺁذر: شما در این روزها استرس‌های فراوانی را در قلب خود احساس می‌کنید به همین دلیل نمی‌توانید کارهایتان را انجام دهید و بسیاری از کارهای شما ناتمام بر روی زمین مانده‌اند. مهم این است که در تمام تصمیماتی که می‌گیرید موفق شوید مهم این است که شما تمام تلاش خود را برای پیشبرد کارهایتان انجام داده‌اید.


فال روز متولدین دی: شما هنگامی که صحبت‌هایتان را با دیگران دارید برای نتیجه و تاثیرات ﺁن نگران هستید به همین دلیل در بیشتر مواقع سکوت احتیار می‌کنید. بهتر است تا این حد به موضوعات بد بین نباشید زیرا با بد بینی که دارید بسیاری از شانس‌های خود را از دست خواهید داد. با قاعده‌های زندگی هم گام شوید.


فال روز متولدین بهمن: در روابط خانوادگی خود تا حدودی دچار مشکل شده اید به همین دلیل بسیار ناراحت و غمگین شده‌اید و دیگر توان و قدرت ادامه کارهای اجتماعی‌تان را ندارید. شما به خانواده‌تان بیش از حد اهمیت می‌دهید تا حدی که تمام منافع، هیجانات، خوشبختی‌های خود را به خاطر ﺁنها به هدر داده اید و خود را از تمام ﺁنها محروم کرده‌اید. بین زندگی خودتان و زندگی اعضای خانواده‌تان تعادل برقرار سازید.


فال روز متولدین اسفند: شما مدام به خود امیدواری می‌دهید که حتما فردا از امروز بهتر است، اینکه شما به ﺁینده‌تان امیدوار هستید بسیار مثبت و انگیزه ساز است، اما لازم است که گام‌های مثبتی را نیز در این مسیر بردارید. شما تا حدودی سطحی بین شده‌اید. تنها تفکر در رابطه با مسائل و مشکلات راه حلی را پیش پای شما نمی‌گذارد باید برای این کار قدم‌هایی را بردارید و فعالیت‌هایی را اجرا کنید.


امضای کاربر :
[align=center]دیـ ـروز یِکـ ـی بِهِـ ـ ـ ـم گُفـ ـت برو بِمـ ــــــیر….!!

خـ ـواستَم بَغَلِش کُنَم و بـ ـبـ ـوسَمِش….!!

مُدَتــــــــــ ها بــ ـ ـ ـود کَسـ ـی واسَم.…

[align=center][size=large][font=Comic Sans MS]هَمچیـ ـ ـ ـین آرزوی قَشَنگـ ـی نَکَردهـ بـ ـ ـ ـود….!![/fon
دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 20:08
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 2 کاربر از setareh به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: eros / admin /
eros آفلاین


ارسال‌ها : 119
عضويت : 16 /2 /1394
محل زندگي : شمال
سن : 19
تشکرها : 129
تشکر شده : 68
پاسخ : 10 RE فال روزانه :

فال روز 29 اردیبهشت متولدین فروردین ماه

امروز ممکن است کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید، اما می توانید از دوستان تان کمک بگیرید و انجام وظایف تان را دلپذیرتر کنید. امروز همه چیز درباره ی روابطی است که با دیگران دارید. باید کاری کنید تا انجام تعهدات تان کار جالبی به نظر برسد و دیگران ترغیب شوند که به شما بپیوندند و کمک تان کنند. بدون در نظر گرفتن کاری که انجام می دهید، می شود پیش بینی کرد که در نهایت به همگی خوش خواهد گذشت. این حس مشارکت و رفاقت است که امروز را به یک روز به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.


فال روز 29 اردیبهشت متولدین اردیبهشت ماه

امروز تصمیم دارید که هوشمندی خود را به نمایش بگذارید تا به همه نشان دهید که چه راهنمای با مهارتی هستید. همیشه چند قدم از دیگران جلوترید و همین باعث می شود که بتوانید به آن ها فرمان دهید و در جایگاه رهبر قرار بگیرید. اما قرار گرفتن در موضع رهبری مسئولیت های زیادی را به دوش تان خواهد گذاشت که چالش برانگیزند. برای مشخص کردن گام بعدی باید صبوری به خرج دهید، زیرا از تصمیماتی که باید بگیرید مطمئن نیستید. نگرانی مشکلی را حل نمی کند، پس فقط بهترین مسیری را که می توانید در پیش بگیرید انتخاب کنید.


فال روز 29 اردیبهشت متولدین خرداد ماه

وقتی به آینده فکر می کنید دل تان می خواهد تا می توانید رویاپردازی کنید. اگر مجبور شوید که دیگران را هم در این خیال پردازی ها دخالت دهید همه چیز پیچیده تر خواهد شد. شاید اول اش تصمیم بگیرید که برای تحقق آرزوهای تان از کس دیگری هم در این مسیر کمک بگیرید، اما خواهید دید که توافق بر سر یک نقشه ی عملی چه قدر دشوار خواهد شد. حتی ممکن است احساس آزردگی کنید، زیرا دوست تان نمی خواهد از قواعد شما اطاعت کند. اگر دیدید که مشکلات بالا گرفتند، بهتر است خودتان به تنهایی به مسیرتان ادامه دهید.


فال روز 29 اردیبهشت متولدین تیر ماه

مدتی است که تصمیم گرفته اید بین نیازهای شخصی و وظایف اجتماعی خود تعادل برقرار کنید، اما ممکن است با یکی از دوستان صمیمی یا آشنایان تان درگیری پیدا کنید و همه چیز به هم گره بخورد. به جنبه های سطحی قضیه اهمیت ندهید، بلکه باید همه چیز را با دید وسیع تر و عمیق تری بررسی کنید. از این می ترسید که اگر حرف دل تان را بزنید مورد سوء استفاده قرار بگیرید و اذیت شوید. خیلی سخت است که احساسات تان را بیان کنید اما تحت تأثیر عواقب آن قرار نگیرید، اما حداقل از بار فشارهایی که روی شماست کم می کند تا بتوانید بر ترس تان غلبه کنید و حرف تان را بزنید.


فال روز 29 اردیبهشت متولدین مرداد ماه

ممکن است نسبت به ادامه ی یک رابطه بسیار امیدوار باشید، اما خواهید دید که هنوز نوسان احساسات به سراغ تان می آید. اجازه ندهید که ترس از تنها ماندن در یک رابطه شما را از دیگران دور کند. اگر کسی از روی اشتباه و نه از روی عمد شما را کنار زد، بهتر است قضیه را جدی نگیرید و فکر نکنید که با شخص شما خصومت دارد. اکنون به شما توصیه می شود که به دوستان تان اعتماد کنید و به آن ها همان قدر آزادی عمل دهید که خودتان دل تان می خواهد داشته باشید.


فال روز 29 اردیبهشت متولدین شهریور ماه

امروز کمی عصبی و نگران به نظر می رسید، بهتر است وظایف روزانه ی خود را اولویت بندی کنید و کاربردی ترین راهکارها را برگزینید، شاید به این ترتیب اعصاب تان کمی آسوده تر شود. البته خیلی سخت است که بخواهید تمرکز کافی نشان دهید، زیرا احتمالات و فرصت های زیادی پیش روی شما قرار گرفته اند و باعث می شوند که بیشتر نگران نتیجه ی کار باشید. سعی کنید فقط به همین لحظه ای که در آن هستید فکر کنید، زیرا تنها تأثیری که می توانید بگذارید فقط همین جاست. نگران چیزهایی که اجتناب ناپذیرند نباشید، همه چیز خودش در زمان مناسب حل خواهد شد.


فال روز 29 اردیبهشت متولدین مهر ماه

وقتی به چند ماه گذشته نگاه می کنید متوجه می شوید که پیشرفت چندانی نکرده اید، اما اکنون فرصت مناسبی است که جهش بزرگی در مسیر زندگی تان اتفاق بیفتد. برای به دست آوردن انرژی لازم جهت این حرکت بزرگ باید کمی صبوری کنید، زیرا زمان می برد، به ویژه اگر کسان دیگری هم در مسیر قرار گرفته باشند. به هرحال تعاملاتی که با دیگران دارید مثل یک آینه عمل می کند، یعنی می توانید روح اعمال تان را در آینه ای که به دست دارند ببینید.


فال روز 29 اردیبهشت متولدین آبان ماه

امروز ممکن است نتوانید به احساساتی که دارید اطمینان کنید. وقتی افکار منطقی به شما هجوم می آورند و می خواهند همه ی قلب و احساس تان را زیر سلطه بگیرند احساس خوبی نخواهید داشت. اما بدانید که اگر فقط به عقل تان رجوع کنید در معرض آسیب قرار خواهید گرفت. البته پیدا کردن نقطه ی تعادل به سادگی ممکن نیست، زیرا شاید آن قدر درگیر احساسات تان شوید که از درک حقیقت بازبمانید. قبل از این که ناگهانی دست به کاری بزنید باید به نتیجه ی کار فکر کنید تا بعداً پشیمان نشوید.


فال روز 29 اردیبهشت متولدین آذر ماه

امروز ممکن است برای دوستان و آشنایان تان خیلی قابل درک نباشد که شما چه قدر با اعتماد به نفس جلو می روید. آن ها فکر می کنند که کاسه ای زیر نیم کاسه است و پشت آن لبخند مهربان شما چیزی پنهان شده است که از آن بی خبرند. اما سخت در اشتباه اند. حواس تان باشد که ممکن است تا هفته ی آینده اتفاقات غیرقابل پیش بینی برای تان رخ دهد، اما باید آمادگی داشته باشید که به تنهایی با همه ی مشکلات کنار بیایید. نگران این نباشید که دیگران چه فکری درباره ی شما می کنند، فقط با خودتان صادق باشید و به ندای قلب تان گوش دهید.


فال روز 29 اردیبهشت متولدین دی ماه

به نظر می رسد که مشکلات مالی به زندگی تان راه پیدا کرده اند و هر کاری که می کنید محاسبات مالی تان درست درنمی آیند. حتی یک تصمیم ساده درباره ی خرید محصولی پیش پا افتاده ممکن است اشتباه عمل کند و ببینید که منابع مالی کافی در اختیار ندارید. تقریباً می دانید که برای بهبود وضعیت مالی خود چه اقداماتی را باید در پیش بگیرید، پس باید صبر کنید تا برای خرید وسایل مورد نیازتان پول کافی جمع کنید. نکته ی کلیدی کار این جاست که فقط باید کمی صبوری به خرج دهید.


فال روز 29 اردیبهشت متولدین بهمن ماه

گاهی وقت ها متوجه شدت تأثیری که روی اطرافیان تان می گذارید نمی شوید. قبل از این که وقت و انرژی خود را بیهوده مصرف کنید باید به عواقب کار فکر کنید. حتی اگر اهدافی که در سر دارید بسیار خوب به نظر برسند، بیخودی سخت گیری نشان می دهید. اگر کسی را که همیشه حمایت تان می کرده ناراحت کنید وضعیت پیچیده تر خواهد شد. اما خیلی هم سخت گیری به خرج ندهید، بهترین راهکار این است که فقط در موارد ضروری از قدرتی که دارید استفاده کنید.


فال روز 28 اردیبهشت متولدین اسفند ماه

امروز شیفته ی عوالم خیالی هستید. حتی ممکن است این قدر غرق فکر و خیال شوید که دیگر یادتان برود که واقعیتی هم وجود دارد و باید به آن هم نگاهی بیندازید. البته چنین خیال پردازی هایی همیشه نیروی دوباره ای به شما می بخشند، اما اکنون اجازه ندارید که به تعهدات تان پشت کنید. زمانی می توانید به سایر جنبه های زندگی گریز بزنید که ابتدا وظایف اصلی خود را انجام داده باشید.

امضای کاربر : Before u judge me, make sure that u're perfect
دوشنبه 04 خرداد 1394 - 01:43
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.